Sommerkonkurranse 23.juli

Tid for nok en sommerkonkurranse! Iløpet av de neste ukene blir det konkurranser nesten hver dag her hos Jenteredaksjonen. Du kan delta hver gang hvis du vil, og vi trekker én vinner per konkurranse. Vinnerne fra alle sommerkonkurransene trekkes 20.august, og premiene sendes ut etter det. Premiene er levert av Aspire Brands. Her kan du lese konkurransereglene våre.

Idag kan du vinne Formula 10.0.6 Best Face Forward ansiktsvask, Pores be Pure ansiktsmaske, Rescue Me! "On the spot"-gelé mot urenheter/kviser.

Dagens spørsmål:

Beskriv den perfekte sommerdagen!

Husk å kikke innom bloggen fremover for å delta i alle konkurransene!

Lykke til! Klem fra Julia-jentene :)

Andrine

23.07.2012 kl.13:07

Den perfekte sommer dagen min.

Bade og vere med venner. Høre på Justin bieber og bare

nyte sommeren. Snart er det vinter så man må nyte sommeren mens

man kan!

Julia

23.07.2012 kl.13:11

Den perfekte sommerdagen for meg skulle vært slik: Våknet ved 10-tiden, av at fuglene kvitret og solen skinte inn på rommet mitt. Skulle ha spist et deilig frokost, før jeg pakket sammen kamerabagen min og dro på modell-fotografering på stranden, med venninene mine. Dagen skulle ha sluttet med at vi hadde blitt igjen på stranden, grillet og kost oss helt til solen hadde gått ned!

Dessverre er det liten sannsynelighet for at det virkelig kommer til å skje denne sommeren, ingen av vennene mine er spesielt glade å være "modeller" eller ta bilder, og det regner jo hele tiden:(

Alexandra - mitt liv

23.07.2012 kl.13:19

Min perfekte sommerdag, må være: være sammen med hele vennegjengen min en hel dag. Gå rundt i drammen å shoppe så ned på stranda å grille og ha photoshoot. Hørt på musikk og snakka om de rareste ting.

Skulle ønske det var slik hver dag <3

rikkesnuppa

23.07.2012 kl.13:20

Den perfekte sommerdagen er å fiske, grille sammen med familien og venner. og bare nyte dagen.

Trude

23.07.2012 kl.13:22

Den perfekte sommerdagen: Det er virkelig ikke vanskelig, den kan beskrive i noen ord, meg, kjæresten, stranda, teppe, grilling og solnedgangen. Da hadde virkelig dagen vært perfekt :)

JDBandBeliebers

23.07.2012 kl.13:23

Min perfekte sommerdag. Var da det var solskinn ute, med litt bris ute i parken.

Der jeg satt og hadde piknikk med alle mine venner. Det var helt fantastisk og sitte der og spise og snakke mens det var sol og litt vind. Den dagen er en av mine beste sommer minner!

:D

isabelle

23.07.2012 kl.13:28

Min perfekte sommerdag . Er når jeg bare kan våkne og dra opp gardinene løpe ned trappa spise og fikse meg og bare rett ut og være med venner spise is ta en tur til byen . Og ha film kvelder ♥

Karolin3 på Julia.no

23.07.2012 kl.13:29

Hei :)

Den perfekte sommerdagen for meg må være en dag hvor det må være sol og varme, jeg ville vært med venner og familie på stranden for å bade, grille, spille spill, ha det hyggelig og rett og slett bare slappe av :)

Skulle ønske at sommeren i år også hadde blitt like bra! ;)

Maja

23.07.2012 kl.13:30

Den perfekte sommerdagen min starter med å være med venner, ikke bare én, men hele gjengen! Vi lager en deilig piknik i hagen, med frukt, bær, vannmelon, is-te, og andre sommerlige ting. Deretter drar vi ned på stranden - kameraet er selvfølgelig med, for vi skal ha photoshoot. Vi har også tatt med engangsgrill, pølser og tilbehør, mobil så vi kan tekste og høre på fengende musikk, Julia-blader så vi sammen kan fnise av flauser og pinlig kjendissladder, se på morsomme bilder og ta tester. Vi bader en stund og tuller i vannet. Når skumringen kommer begynner vi å grille, og koser oss masse. Deretter går vi hjem til meg, alle skal overnatte! Vi setter sprederen under trampolina og ler og har det gøy. Og så har vi vannkrig og leker nødt eller sannhet, spiser is, tar fler bilder, fniser og ler! Så døgner vi sammen ;)

Ylva

23.07.2012 kl.13:48

Den perfekte sommerdagen er dagen med mye sol og 25 grader, helt uten mygg. Der jeg har piknik med bestevenninnen min på en topp i nærområdet, deretter så sykler vi ned til stranda og bader. Så ligger vi ute i telt om natten og koser oss med godteri ;) Det hade vært den perfekte dagen :) og det beste er at jeg planlegger å gjøre den virkelig også :)))) (selv om jeg ikke kan gjøre noe med tempraturen, myggen og været vet jeg uansett at vi kommer til å kose oss :)

simi på Julia.no

23.07.2012 kl.13:49

den perfekte sommer:

Du våknet ved 10-11 tiden av at fuglene kvitrer ute istede for den irriterende ringeklokken som ringer når du skal på skolen.Du kikker ut av vinduet og solen skinner med 25 varmegrader.Når du skal spise frokost er det hjemmelaget salat eller omelett.Noe friskt og godt.Når du har spist frokost så ringer du bestevenn(ene) dine og ber dem med på stranda.Men i strand-vesken så tar du med solbriller,bikini,kamera,juliabladet,håndkle og dykkebriller.Og man bruker ikke bil! Man tar frem sykklen og sykkler til venninnene sine som du ringte på morgenen.Når du sykkler sammen med alle så sykkler dere til stranden . Når dere har kommet fram så går dere inn i garderoben og skifter til bikini.Når dere går ut så legger dere dere på sanden og tar julia tester og leser vært vårt julia blad.Når vi har lest ferdig så går vi ut i vannet og tar bilder sammen.Tar på dykkebrillene og dykker ned . Ser på fisker og koser oss.Så er vi ute i vannet en stund før vi drar hjem til meg og familien min for grillfest og overnatting.Når vi har kommet hjem står mamma med grillen og steker pølser,hamburgere og kylling.Så spiser vi og snakker.Så koser vi oss med masse is og frukt.Når vi har gjort det så går vi opp på rommet mitt å finner fram sminken og leker å ta på sminke i blinde.Når klokken blir 23:00 så begynner vi å bli trøtte og legger oss godt under dynen og sovner. :)

Karen

23.07.2012 kl.13:53

Skal vi se... Min perfekte sommerdag:

Det kommer endelig finvær, så det er veldig varmtog mye sol! Jeg får besøk av en venninne og vi finner på masse gøy ut i sola. Drikker en smoothie til lunsj, og griller sommerkoteletter på kvelden. Kanskje et kveldsbad hvis det er varmt nok! Og selvsagt masse god sommermusikk. :-) glemte at vi må spise is :)

Chikondi (Sweetthing10 på julia)

23.07.2012 kl.13:57

Ute er det 25 varmegrader, eller mer. Jeg, og to andre venner møtes for å dra på stranda! Spise frukt, sole seg, kose seg, og prate sammen. Etter gå til en et, kanskje og gjøre noe koselig som å grille. Så er det overnatting i telt i hagen, og døgne må vi gjøre!

Thatsanee Ar-sakda

23.07.2012 kl.14:12

Ute på piknik med 28 varmegrader sammen med kjæreste eller venner. Drikker smoothie og noen griller mat til lunsj. Og spiser is etterhvert :)

Julie

23.07.2012 kl.14:13

Den perfekte sommerdagen: short og topp, sole deg, bade, spise is, lese bok/blader, bikini, sol, brunfarge, slappe av, være varm og ikke gjøre noe med det, høre på radioen med stranda, shoppe litt når det blir for varmt, vann, spise rundstykker og banan.

Sigrid

23.07.2012 kl.14:24

Den perfekte sommerdagen ville blitt tilbringt ved strandkanten med de jeg er glade i, enten veninner, familie eller en fra motsatt kjønn. Med god drikke, grillmat vannmelon og bading! Pent vær, solsteik og masse bading. Bare nyte ferien og sommerværet, men desverre har jeg ikke ferie eller sommervær utenfor husveggen akkurat nå. Sommerjobb, 11 varmegrader og pissregn..

Mvh. fra en drømmer.

Emilie D

23.07.2012 kl.14:55

Min perfekte sommerdag hadde vært å tilbringe dagen min med kanskje noen venner og gutten jeg liker.

Vi kunne bare ligget på strandkanten å snakke og tulle. Hatt med grillmat, vannmelon og jordbær.

Det måtte selvfølgelig være masse sol så vi også kunne bade litt.

Bare vært der heeele dagen, og tatt med telt som vi kunne sove i på natten.

Venninnene mine kunne jo tatt med en gutt hver, også sove i armkrokene dems.

Det er alltid like koselig på sommeren!

emiliedalan@hotmail.com

Yarlin Birho

23.07.2012 kl.15:02

Jeg våkner klokken 10 av at solen skinner i øynene på meg og blender meg litt. Tar på meg en fin og lett sommerkjole. Det er 25 + grader ute og jeg ringer alle vennene mine og ber dem om å møte meg om 2 timer ved stranden, og at de bare skal ha med seg badeklær. Jeg hører fottrinn utenfor og mamma banker på døren min. Jeg løper i sengen, drar på meg dynen og ber mamma om å komme inn, hun har ordnet frokost på sengen og hun har med seg noen nye utgaver av Julia. Frokosten er pastasalat, godtstekte tynne potetskiver og eple-juice. Jeg sitter meg godt til rette, tar på musikk og spiser frokosten min imens jeg leser i Julia-bladet, jeg har på: Call me maybe av Carly Rae Jepsen. Når jeg har spist frokosten min har det gått en halvtime og jeg tar en stor bag. I den setter jeg badeklær og håndduk og Julia-bladene. Så går jeg til spisestuen og tar resten av pastasalaten, det er mer enn nok. Jeg setter den i en stor boks som jeg setter i bagen. Jeg går til garasjen og finner et piknik-teppe som jeg også setter i bagen. Så går jeg tilbake til rommet mitt og finner fram noen ting: granateple ansiktsmaske, solkrem og toalett-mappen min. Jeg setter det også i bagen. Det har gått en halvtime til og jeg har bare en time igjen. Jeg går til kjøkkenet, skjærer opp vannmelon, jordbær og druer, setter det i en stor mat boks og tar det i bagen. Jeg tar med noen CD-er med bra musikk og en trådløs mini CD -spiller. Det er litt tungt å bære på men jeg klarer det, jeg sier ifra til mamma at jeg går ut. På veg til stranden går jeg innom Spar, der kjøper jeg Fanta Exotic brus, Mexican Fiesta potetgull, vaniljesaus, plastikk kopper og sjokolade krone is. Jeg presser alt inn i bagen og går resten av vegen. Det er en halvtime til vennene mine kommer og jeg legger ut piknik-teppet, setter på all maten. Også litt bortenfor setter jeg toalett-mappen min med sminkene mine, solkremen, ansiktsmasken og Julia-bladene. Så tar jeg på musikk med den trådløse mini CD-spilleren. Og plutselig har tiden gått og vennene mine er der. De blir så glad for alt jeg har gjort og vi spiser mat, sminker hverandre og bader til solnedgang.

Anette

23.07.2012 kl.15:15

Den perfekte sommerdagen hadde vært og våknet ved 10-11 tiden av at solen skinte inn på rommet mitt og lyste opp alt. Da hadde jeg dermed stått opp for å ta meg en joggetur i finværet, etterfulgt av en god frokost med masse frukt! Jeg ville ha ringt rundt til vennene mine, og tatt båten ut til stranda og badet, sleika sol og spilt volleyball. Når klokken hadde blitt rundt 5 hadde jeg tatt båten tilbake igjen og begynt å fikse meg til en grillfest med de herligste folkene! :)

- anettee96@hotmail.com

Line

23.07.2012 kl.15:21

Line@rkl.no

lillyvanillie på julia

23.07.2012 kl.15:26

Starten av dagen:

Jeg våkner klokka 11, kler på meg sola skinner. Jeg drar på stranda så fort jeg har spist egg og bacon til frokost.

Midt på dagen:

Jeg bader og koser meg i s0la.

Drar hjem dusjer. Møter en veninne, vi drar på billig shopping og kjøper mocha coocie crumble frappuchino (starbucks, alt skjer i usa)

Kvelden:

Vi kjører tilbake til stranda, griller, ser på solnedgangen og spiser jordbær til dessert.

TheRemixStar på julia.no

23.07.2012 kl.15:38

Den perfekte sommerdag er at det er sol ute og det er varmt, så jeg kan gå i shorts, så drar jeg med venner og shopper i byen og spiser på kafe/restaurant! Etter det drar jeg hjem til familien, så koser vi oss med familiefilm og snacks:D Venner og familie er best!<3

Marita<3

23.07.2012 kl.15:56

Helt enkelt

Litt jb musikk sol og venner voila! Den perfekte sommerdag

siljeestavne

23.07.2012 kl.16:44

En perfekt sommerdag kan være så mye :) men må ihvertfall inneholde fint vær, gode folk og softis ! :)

Julie♥

23.07.2012 kl.17:11

en perfekt sommerdag er å ha varme,spise is,sole seg og ikke minst kose seg med venner og familie♥

HA EN FIN SOMMER!

TiiraBankes

23.07.2012 kl.17:48

Slappe av, ikke stresse eller tenke på problemer og ha det gøy :D Ha en fin sommer alle sammen! Jeg heter TiiraBankes på Julia :)

Nina

23.07.2012 kl.17:53

Å bare ligge på stranden med venninnene, spise frukt, sole oss og bare nasse jentesnakk!

Helga Beate

23.07.2012 kl.17:56

Timeplan over min perfekte sommerdag ser slikt ut:

10.00: Våkner av solstrålene som treffer ansiktet mitt gjennom vinduet

10.30: Spiser en god frokost UTE :)

11.00: Sitter på PC-en, leser Julia og skifter klær fra pysjamas til shorts og singlett

12.00: Sykler bort til bestevenninna mi og spiser is

13.00: Er på stranda 1,5km fra hjemme med noen venner og bader og soler oss

16.00: Griller med familien

17.30: Går i fjoset, tjener penger :DD

19.00: Tar en god dusj, slapper av og spiser god snacks mens jeg ser på TV hele kvelden :)

23.00: God natt! :)

Lea

23.07.2012 kl.18:03

En perfekt sommerdag er en grilldag i parken med gode venner og som blir avsuttet med overnatting på verandaen under stjernehimmelen! :)

Sol

23.07.2012 kl.18:24

En perfekt sommerdag for meg er sånn her:

Jeg våkner av at sola skinner inn i rommet, og jeg spiser en god frokost, og drar på stranden med mine beste venner og bader i deilig vann, med en stekende sol på himmelen. Senere griller jeg med familien, og koser meg resten av kvelden! Det er virkelig en perfekt sommerdag spør du meg :-)

Malin

23.07.2012 kl.18:24

Den perfekte sommerdagen min ville vært å dra til Oslo og møte to ponnier som dro fra meg rett etter påske. Det skulle vært fint vær, så fint at jeg kunne badet med dem.

Jeg savner utrolig mye ponniene, de bor så langt unna :( Jeg fikk ikke sagt hade en gang :,(

Sally

23.07.2012 kl.19:12

Du våkner klokken 12. Tar på deg sommerkjolen og ser ut av vinduet. Fuglene kvitrer og solen er på plass. En perfekt sommerdag!

Email: sanni216@hotmail.com

Ida

23.07.2012 kl.19:15

En perfekt sommerdag for meg ville vært og rett og slett ikke gjøre noen ting. Ferien handler jo om koble helt av og lade opp batteriene til høsten. Jeg ville sovet leeeenge, tatt meg god tid til å lage meg frokost, ta en lang dusj uten å bruke no tid foran speilet for å ordne meg. Så ville jeg brukt dagen til å slikke litt sol, høre på musikk og lese Julia og en skikkelig filmkveld på kvelden med venniner hvor vi tok ansiktsmaske, spiste mye godt og prata!

ida.o.larsen@gmail.com

23.07.2012 kl.19:23

¨en perfekte sommerdag må nok blir sånn:

man våkner opp og det er strålende sol jeg ringer alle venneninnene mine og vi drar på stranda bader og har picnic. så når kvelden kommer så overnatter vi i en lavoo på stranda og nattebader.

klem horse_love på julia.no

TheQ10 på Julia

23.07.2012 kl.20:14

Hva er vel bedre enn å kose seg med mange venner, og masse god is på en solskinsdag ?

Sånne dager er bare helt perfekt !

Una

23.07.2012 kl.20:22

Min perfekte sommerdag går ut på å ligge i timesvis på stranden i nydelig vær!

ikram

23.07.2012 kl.20:50

Perfekte sommerdag for meg er at det er ekstremt deilig sol og grille i parken med familie og venner og sole seg og bare slappe av og nyte dagen og sefølgelig spise masse is!!

Det hadde vært helt utrolig sommer dag <3

Sigrid Amundsen

23.07.2012 kl.20:58

Da du må stå opp fordi sola skinner igjennom gardinene, du drar ut i båt eller på stranden møter venner og soler deg dagen lang, bader og bare koser deg^.^

idun!

23.07.2012 kl.21:03

Perfekte sommerdag for meg er: da eg våkner opp på hytten med de allerbeste jentene! det er kjempefint vær, å bare stå opp å spise en herlig frokost og bare rett ut og sole oss med justin biber musikk å kjøre båt! på kvelden spise favoritt maten våres taco og kost oss med en herlig desert <3 og ikke minst en koselig film<3

den dagen hadde blitt verdens besteee dag i verden n<3

Simone

23.07.2012 kl.21:25

Den perfekte sommerdagen er når man tilbringer dagen på starnda med sol, bading og venner

Celine

23.07.2012 kl.21:35

Den perfekte sommerdagen i mine øyne er at det er strålende sol og man tillbringer denne dagen med de man er glad i. Stå opp tidlig for å få det meste ut av dagen, pakke med seg god lunsj og peker snuten mot stranden, med masse soling og bading.

Maria Nguyen

23.07.2012 kl.21:50

En spontan heldagstur til Oslo for å shoppe med de nærmeste jentene. Selvfølgelig er sola og varmen med. Da hadde det blitt masse shopping, is og masse knipsing av bilder.

Dette er blandt en perfekt sommerdag for meg! :)

Kattalina og Bemnet

23.07.2012 kl.22:26

Hver dag er for meg en perfekt sommerdag så lenge jeg ikke må på skolen! ^^

Kristina

23.07.2012 kl.22:35

Den perfekte sommerdagen består av å stå opp tidlig for så å lage en herlig frokost, om det er fint vær dra å bade eller ha en piknik i parken, sole oss og bare nyte varmen. På kvelden kan vi ha en herlig filmkveld inne med pledd og litt godis evnt grilling og kos sammen med venner. HERLIG :)

iWish på Julia.no

23.07.2012 kl.23:20

Den perfekte sommerdag er med familien min og vennene mine:*

kiine på julia.no

23.07.2012 kl.23:25

Den perfekte sommerdagen er å tilbringe en hel dag sammen med familien og venner på en strand. Der skal vi bare kose oss med grilling og bading. Til slutt skal vi nyte den fine solnedgangen.

nailfreak98 på julia.no

23.07.2012 kl.23:33

Den perfekte sommerdagen er å dra ut med venner å bade, kose oss med jordbær ved stranden og senere ha jentekveld :)

Ingvild

23.07.2012 kl.23:39

De perfekte sommerdagen er å en varm dag og jeg er med vennene mine på stranda griller og koser meg.

Tuva

24.07.2012 kl.00:32

Den perfekte sommerdagen er dagen sammen med venner, med grillkos og prating til langt ut på natt. ÅH som jeg elsker sommeren!

tuva.facebook@hotmail.com :)

DagMar

24.07.2012 kl.00:36

-Frokost med egg ute på verandaen.

-Sol og svak vind.

-Sommermusikk på radioen.

-Bøker og blader bla Julia.

-Jeg og kusina mi veksler på å klimre på gitaren.

-Mormor roper at vi har jordbær med fløte i hagen.

-Vi samler albueskjell.

-Ser gamle VHS filmer.

-Vi gjør som vi vil resten av dagen.

Victoria Osbakk

24.07.2012 kl.00:52

Min perfekte sommerdag vil være og være med de beste vennene mine. Det skal helst ikke være en sky på himmelen. Jeg og vennene mine skal være sosial ute, og kanskje gå og bade i fjæra. Ut på kvelden skal det fortsatt være varmt, og jeg kan legge meg for meg selv ute på enga og lese en god bok mens jeg ser sola dale ned bak fjellene.

victoria-jakobsen@hotmail.com

kelsey

24.07.2012 kl.00:59

Den perfekte sommerdagen .. måtte nok vært en solfylt dag på stranda med alle mine venner, is, kald drikke, bading og jenteprat! Går på vgs nå så alle er splittet og vi finner skjeldent på mye lenger! Og om det hadde vært 28 grader hadde det vært kjempe digg med tanke på det lille av sommvær ferien har bydd på i år!:)

beliebersofjb <3

24.07.2012 kl.10:31

Den perfekte sommerdagen måtte vært på stranda å chile med venner og familie ! ligge der og sole meg og bli brun og fin , mens vi spiser is og leser julia sommerspesial eller en god bok :)

grete

24.07.2012 kl.11:19

Jeg våkner klokken 11 på morningen... Og tenker jeg kan jo sove så mye lengere hva er vits med å stå opp nå? Den følsen av at man kan chille lengere gjør meg så glad! Jeg ser ut av vinduet at det er skinnende sol og sommer. Jeg går ut av rommet mitt og ser at mamma har lagd den beste sommer smothien EVER. Jeg tar på meg en shorts og en t-sjorte. Plutselig ringer telefonen, det er noen jenter i klassen min som spørr om jeg vil være med dem på stranden. Jeg går til stranden og ser at alle jentene soler seg og spiser jordbær. De spørr kom bort hit da. Vi ler og bader helt til kl 16:00. Plutselig kommer det noen kjekke gutter på stranda og spørr om vi vil være med å spille vollyball. Alle jentene blir med! Plutselig snubler jeg og faller oppå han gutten jeg synes er mest kjekkest. Også blir vi kjærester <3<3<3

konkurransline

24.07.2012 kl.12:50

Være på stranda hele dagen høre på måkene bade og grille med venner,bade og få fin brun farge og bare kos seg der nede hele dagen og har med is og iskald cola og sommer vær på 25++ og se på solnedgangen og ha photoshot før og mens solnedgangen er der <3

Feza Mukandilwa

Den perfekte sommer dag er at jeg blir våknet av solskinnet som skinner inn på rommet. Så drar jeg til kjøkknet og får meg deilig luksus frokost. Tar på meg bikini under klærne og klær over. Så drar vi til disney land Paris mæter disney stjerner. Etter disney land drar vi til stranda med blått hav og myk, myk, kjempe myk sand. Blir der helt til ca 19:00 tiden. etter det får jeg gå på shopping får velge alt det fine jeg vil ha. Jett hva jeg tok. Fikk noen jeg kjenner til å hjelpe meg med Fransk stil så fikk jeg masse vis av hatter, kjoler, shorts, smykker osv. Tror det var den beste sommer'n jeg har hatt.

Marielle

24.07.2012 kl.13:03

En perfekt sommerdag er en varm dag med alle mine beste venner! Enkelt og greit<3

Tina

24.07.2012 kl.18:40

Den perfekte sommerdagen vil være å våkne klokka halv ni, og gjøre meg klar for å dra til Oslo sammen med bestevennen min. I bilen på vei til Oslo prater vi sammen og ler hele veien. Når vi kommer frem spiser vi lunsj på cafe, og slapper av. Etter det shopper vi i flere timer, og er innom Bikbok, H&M, Gina Tricot, Cubus, Monki og mange fler butikker. Vi går bort til hotellet sammen, med hendene fulle av handleposer. Når vi kommer frem til hotellet går vi inn til suiten vår, og der ligger det et fat med jordbær og smelta sjokolade. Etter å ha kost oss litt på hotellet, spiser vi middag på Fridays. Jeg bestiller spareribs og ris, med sjokoladeis til dessert. Så drar vi på kino og ser en morsom komedie, og vi drar på bowling etter det. Og selvfølgelig så vinner jeg bowlingen! Når vi har bowlet ferdig går vi tilbake til suiten vår, der ser vi på film, spiser godteri, og har en fin jentekveld. Seint på kvelden legger vi oss, og gleder oss til det vi skal oppleve i morgen :-)

tina_myrvang_limi@hotmail.com

happynora

24.07.2012 kl.19:51

Hvis det er en passe, varm sommerdag, og humøret er på topp, er det perfekt å kunne dra på stranden, ta litt fri fra familien sin, ta med yndlingsboken sin, foreksempel Fugl Føniks (Love it!), ta med noen biter vannmelon, en boks jordbær eller kjeks og en iskald Cola! Ligge på stranden, kjenne den stekende solen på ryggen, kjenne den søte, gode smaken av jordbær og lese seg inn i den utrolig spennende verden! og det beste av det hele: Tenke at det ikke er noe stress med dagen, bare gjøre hva man har lyst til og bare digge den varme, deilige solen..

Elise Stordahl

24.07.2012 kl.19:55

En perfekt sommerdag er en dag ved vannkanten under et tre som gir skygge på en varm sommerdag og ikke minst fornøyde barn. Ps. Kunne trengt noen renseprodukter til ansiktet for jeg har nettop født og har kviseutbudd så det holder :/

Martine

24.07.2012 kl.20:39

En perfekt sommerdag for meg er å våkne til lukten av nyklippet gress mens fuglene kvitrer og solen skinner inn på puten. Jeg hopper inn i en herlig sommerkjole og spiser brødskive med jordbær på til frokost, før jeg pakker strandbagen og sykler ned til stranden og møter vennene mine. Der griller vi på engangsgrillen, spiser vannmelon, mango, jordbær, ananas og annen herlig sommerfrukt, bader, spiller sandvolleyball og badminton og så klart masse is. Om kvelden går vi til Aker Brygge og setter oss på en uterestaurant og ser på solnedgangen over fjorden og alle menneskene som tusler rundt i lett sommertøy. Selv om klokken er over ti, er det herlig temperatur i luften og ikke kaldt i det hele tatt.

Finnes ingen bedre sommerdager enn det! :)

Lille Stine

25.07.2012 kl.01:53

Den perfekte sommerdagen;

Skyfri, blå himmel med sol. 20-27 grader. Strand uten tang og steiner. Venner, god mat og musikk. Grilling på kvelden og kos med et bål.

Emilie: )

25.07.2012 kl.16:35

den perfekte sommerdagen er å ligge på stranda med skyfri himmel, være med venner og leve livet :))

JuliaSwiftie

25.07.2012 kl.18:48

Den perfekt sommerdag:

-Våkne opp med solen i ansiktet.

-Spise frokost i hagen.

-Være med bestevenninnen min, og spille gitar og synge sammen.

-Grillkveld med familie og venner!

Zalla x

25.07.2012 kl.19:03

Den perfekte sommerdagen er vell da jeg vokner tidlig kl 9 tiden går ut og plasker i basenget , solen skinner og mamma kommer med fruktblanding , etter jeg har spist opp kommer hun med smoothie også får vi familiebesøk , vi griller og barna er rundt om kring og leker .

etterpå drar vi til Tusenfryd alle sammen vi er sånn ca 6 tilsammen , vi har det kjempe gøy der til kl 20 00 før vi kommer hjem . når vi kommer hjem har mamma laget dessert , det er iskrem med smeltet sjokolade og jordbær , også sitter vi lenge oppe før vi blir trøtte og legger oss .

Diddiana

25.07.2012 kl.20:57

Den perfekte sommerdagen for meg må være å våkne opp til en skyfri himmel og sola som skinner gjennom vinduet mitt. Å kunne vite at sola er tilstede når sommeren har kommet, det er en god følelse. Selv om sommerdagene kan bestå av regn og gråe skyer, er det alltid koselig å ha sol fordi man kan oppleve mye mer. Jeg mener at regn ikke tilhører sommeren, men noen ganger kan en perfekt sommerdag være med regn og film med familien i stua. :-)

Oda Amalie

25.07.2012 kl.22:27

Sol, masse sol, hele dagen! <3 Jordbærfrokost og cupcakelunsj.

Ute med veninnene, gjerne i vannsprederen, eller på cafe. Masse Ben and Jerrys is er et MUST!

Etter det drar vi på ferie til New York sammen! Ah, det hadde vært fantastisk!

Marielle

26.07.2012 kl.00:08

Den perfekte sommerdag for meg hadde vært: Tatt en lang & koselig ridetur med bestevennen min Mia, bunnet hestene inni skogen, og grillet pølser & Hamburgere, ikke glem capri sone. Senere rir vi hjem, og reiser en tur på stranden, bader & soler oss. litt tidlig på kvelden, kjøre firehjuling på en koselig skauvei, og kjøre fort. sent på kvelden sette oss i soffaen med dyna over oss, sette på en koselig familie film... og ha masse sjokkolade, cola, potetgull og smågodt! Det hadde vært livet!

Mariell Lunde

26.07.2012 kl.12:57

Min perfekte sommerdag hadde vært at jeg hadde våknet opp, spist jordbær og is til frokost og dermed gått ned på stranda og badet, eller reist på shopping.

Enkelt og greit <3

emikva

26.07.2012 kl.23:20

Den perfekte sommerdag befinner seg på en strand på en liten øy, der du kan gå rundt hele øya. En Villa der du kan bo i og en liten landsby.

MyHeart på julia.no

27.07.2012 kl.03:59

først våkner jeg ved at storesøsteren min lager frokost til meg (hun gjør aldri noenting for meg) hun rydder huset mens jeg slapper av hele dagen ute i terrassen, hun kommer med min favoritt smoothie og vil gjøre alt for meg ^^ hihi en perfekt sommerdag for meg, men jeg vet at det aldri kommer til å skje siden hun ikke er sånn :P ....... men men ....

nelly99

27.07.2012 kl.09:45

den perfekte sommerdag våkner jeg klokken 12,jeg spiser pannekaker til frokost går på stranden med noen venner og om kvelden griller vi og ser en film:)

nelly99 på julia.no

27.07.2012 kl.09:50

Yarlin Birho

27.07.2012 kl.17:37

Herlighet hun Line har jo kopiert min!!

Tiwi-cool på julia.no

27.07.2012 kl.20:29

Den perfekte sommerdagen for meg er en dag med venner, strålende sol, søte jordbær, godteri, julia, musikk, sisten, sommerkjole! Om kvelden setter vi oss rundt bålet og tar et kveldsbad i sjøen...

Den perfekte sommerdag <3

Dacke

27.07.2012 kl.20:46

Den perfekte sommerdagen får meg at det er veldig varmt ute og sol. Du bader og bader, siden det er så varmt. Også tar du deg noen glass limonade. Nam!!!

Silje

30.07.2012 kl.10:30

OPPSKRIFT PÅ VERDENS BESTE SOMMERDAG

du trenger:

- gode venner

- godt humør og en god dose humor

- god mat

- bra vær

- ett badevann

- en strand med volleyball nett

- bra sommer musikk som får danse benet til å rocke

(♥)

følg så disse enkle stegene:

1. Du begynner med å ringe rundt til dine gode venner, og inviterer de med ut. Du får de til og ta med seg humor og glede, så alle kan se det.

2. Deretter drar du på butikken og finner det beste av sommer mat, som etter min mening er grillmat nå om sommeren. og selvfølgelig jordbær og skjokolade

3. Da er det bare og finne en fin strand der solen skinder, og setter på litt musikk og slå seg løs

VELBEKOMME

Camilla N.

30.07.2012 kl.11:52

Den perfekte sommerdagen for meg ville vært å tilbringe hele dagen min kjæresten min. Vi kunne dra på stranda og kose oss mye med bading, grillmat, soling, prating og musikk. Vi kunne sitte ved brygga, se på solnedgangen og ta mange bilder, av hverandre og sammen. Det hadde vært så koselig, selv om jeg har opplevd det (med mange venner) - vil jeg gjerne oppleve det en gang til, alene kun med han.

Karina00 på julia.no

30.07.2012 kl.19:25

Den perfekte sommerdagen: Våkne av solen, kle på meg, spise frukost ute og lese en god bok til, dra og bade med venner, grille høre på musikk og bare kose oss!

Hannah

31.07.2012 kl.16:20

Hvis jeg fikk velge min perfekte sommerdag ville jeg bare vært hjemme med venner!

Anna Rieber

06.08.2012 kl.04:01

Den perfekte sommerdag består av bading, soling, snorkling, grilling og rett og slett bare slappe av og kose meg max med familie og venner! :D

glitterpeacej.blogg.no

07.08.2012 kl.19:43

min perfekte sommer dag er å dra på stranden med DERE i jenteredaksjonen :) Det hadde vært forfrdelig koselig syns jeg!! :D

Jenteredaksjonen

29, Oslo

Bli med bak kulissene til Norges største jenteblad; Julia! Her kan du følge jentene i redaksjonen fra dag til dag, og få et lite innblikk i hvem vi er og hva vi driver med. Sjekk også ut www.julia.no! Vil du kontakte oss, kan du sende en mail til julia@egmont.no (bladet) eller til juliaweb@egmont.no (nettsiden).