juli 2012

Dagens outfit x3!

FOR en fresh redaksjon! Idag serverer vi ikke mindre enn TRE outfits på én gang! Vi matcher jo ikke så veldig, akkurat, men sånn ser vi altså ut idag. Randi har på seg: Jakke fra Match, bukse kjø...

Vinnerne av Julia skoledagbok!

Hei nydelige dere:) Vinnerne av Julia skoledagbok erLille Stine,som skrev: Jeg ville valgt venninnen min Hege. Vi liker de samme tingene, er i samme situasjoner enkelte ganger, gråter sammen, sti...

Sommerhilsen fra Simone

Hei, Julia-jenter!Tusen takk for alle de søte kommentarene på innlegget der jeg viste fram baby Milo for første gang. Kjempekoselig <3 Bittelille (ett av mange kallenavn) vokser seg stadig stør...

Sommerkonkurranse 30.juli

Tid for nok en sommerkonkurranse! Iløpet av de neste ukene blir det konkurranser nesten hver dag her hos Jenteredaksjonen. Du kan delta hver gang hvis du vil, og vi trekker én vinner per konkurrans...

Kjedelige søndagpøndag

Hei! Flere enn meg som synes søndager er kjedelige? Ikke nok med at det betyr at helgen snart er over(har ikke såå mye å si nå i ferien), men det skjer jo ingenting heller. Det mest interessante s...

Dagens outfit i regnet

Hei!I dag regner det skikkelig her i Grebbestad. Det er ordentlig øsepøse regnvær, utrolig kjedelig... Jeg har fortsatt et veddemål om å ikke gå med bukse hele sommerferien, så jeg koser meg med sh...

Helgekonkurranse: Vinn Julias skoledagbok!

Har du skaffet deg Julias kuuule skoledagbok ennå? Hvis ikke, har du muligheten til å vinne den denne helga! I Julias skoledagbok for skoleåret 2012/2013 får du ikke bare en kul kalender, men også ...

Dagens outfit og en rosa overraskelse

Sånn ser jeg ut idag! Skjørtet fra Gina Tricot er en STOR favoritt denne sommeren, jeg bruker det hele tiden. Singlet fra Bik Bok, jeansvest fra Topshop, sko fra Acne. Og så har det skjedd noe ra...

Reisebrev!

Hei jenter! Nå er vi tilbake i Norge igjen, og har fått med oss mange gode minner i kofferten. En av de beste kveldene hadde vi på denne restauranten som heter Helios, i Juan les Pins. Der sitter m...

Sommerkonkurranse 25.juli

Feiret kjærligheten i helga

Nå er det slutt på sommerferien min, og denne uka begynte jeg på jobb igjen. Jeg har hatt en helt super ferie, med masse hygge hjemme, og en herlig tur til syden. Og som avslutning på ferien var vi...

Julia med Justin på forsiden!

Hei jenter! Nå har mitt aller første Julia som redaktør vært i salg i to uker! Med Justin Bieber på forsiden og greier, det kunne jo ikke blitt bedre! Og det er fremdeles i salg i én uke til :) E...

Sommerkonkurranse 23.juli

Mitt lille land

I dag er det akkurat et år siden tragedien i regjeringskvartalet og på Utøya. Jeg har ikke lyst til å si så mye om det, annet enn at jeg fortsatt er ufattelig lei meg over det som skjedde, og forts...

Dagens outfit og bading

Hei!Jeg må faktisk innrømme at jeg ikke har noe som helst spennende å blogge om denne ferien. Jeg er på hytta, er hjemme, er på hytta, er hjemme. Det er det eneste. Men, over ser dere i hvert fall ...

Shopping i Antibes!

Hei jenter! Igår var jeg på shopping i Antibes. For en koselig liten fransk by! Denne lille pungen var jo egentlig et must. Noen som ser hva det står på den jeg peker på? Inni butikken på venstre...

Tilbake fra ferie

Hei!Jeg har nettopp kommet tilbake fra en uke på Mallorca, nærmere bestemt Alcudia. Det har vært en helt fantastisk tur med masse soling og bading, deilig mat og godt selskap. Her er noen bilder fr...

Sommerkonkurranse-tid!

Tid for sommerkonkurranse! Iløpet av de neste ukene blir det konkurranser nesten hver dag her hos Jenteredaksjonen. Du kan delta hver gang hvis du vil, og vi trekker én vinner per konkurranse. Vinn...

Hilsen fra Frankrike!

Hei jenter! Sender dere en hilsen fra ferien min i Frankrike! Slik har vi det på takterassen vår. Superdigg å starte dagen med et bad :) Vi koser oss på stranda og bader masse hver dag. Her er jeg...

Vinnerne av Madcon-cd!

Her kommer vinnerne av helgekonkurransen, hvor du kunne vinne Madcons nye cd Contakt. sofiebrynildsen:Min favoritt sang av Madcon må vel bli Glow, selv om den er gammel så har jeg så mange minner ...

Søt Julia-leser på jentekveld!

For en stund siden fikk jeg tilsendt dette bildet på mail fra Marte Sofie, som jeg møtte på Julias jentekveld med KappAhl i Fredrikstad i mars. Så innmari koselig! Den kvelden hadde jeg det supergø...

Vind i håret

Hei!I dag har vi vært på båttur, og det blåste helt sinnssykt mye på havet. Håret vårt sto til alle kanter gjennom hele båtturen. Nå pakker vi sammen tingene våre og er snart klare for å reise hjem...

Grebbis med Victoria

Hei!Nå er jeg tilbake i Grebbestad etter fem dager hjemme i Oslo. Denne gangen tok jeg med meg Victoria ned hit, vi tok bussen i går ettermiddag. Da vi hadde spist middag dro vi ned til stranda, og...

Helgekonkurranse: Vinn Madcon-cd!

Tid for helgekonkurranse nok en gang! Denne gangen kan du vinne Contakt, den nyeste cden til Madcon, hvor de rapper på norsk og har fått med seg gjesteartister som Chirag fra Karpe Diem, Timbuktu, ...

Flinke gjeste-designere!

I hele juli har designeren vår Kristine ferie, men vi kan jo ikke ta heeelt ferie fra å lage Julia av den grunn. Så da har vi fått hjelp fra disse to! De heter Guro (til venstre) og Linn Helga (til...

Dagens outfit: Savner sola!

Kjole fra Cubus, sko fra Converse, solbriller fra Topshop og smykker kjøpt i New York. Ok, så jugde jeg litt når jeg kalte dette innlegget for "dagens outfit", men jeg synes det er så kjedelig me...

Julia-kontor på hytta

Nå var det endelig tid for ferie og jeg har nesten klart å koble helt av på hytta i Stavern. Jeg klarer selvfølgelig ikke å legge fra meg Julia helt og tok med meg Macen min for å gjøre det mest nø...

Hjelp oss med å bli enda bedre!

Hei jenter! Håper dere koser dere med sommerferie! Vi har en ting vi lurer veldig på om dere som leser bloggen vår kan hjelpe oss med.Nå har vi jo blogget i over to år, har mange fine lesere, og s...

Vinneren av Puma-parfymer!

Da har vi trukket vinneren av Puma-parfymene, og det bleMariellesom skrev: Drømmegutten min skal lukte som han lukter, for drømmegutten min er nemmelig kjæresten min. Han lukter herlig og friskt. ...

På flyttefot!

Hoho, idag er jeg på flyttefot! Jeg har jo delt plass med Randi helt siden vi flyttet to etasjer opp for to år siden (oioi, så fort tiden går!), men nå som både Simone og Martine har forsvunnet ut ...

Hils på Simones babygutt

Hei, dere! Nå er det lenge siden jeg har blogget, og her ser dere hvorfor. Jeg har nemlig vært opptatt med å bli kjent med den kuleste og søteste personen jeg vet om - nemlig lille Milo. Han har ru...

Båttur

Hey!For noen dager siden fikk vi ny båt. Og den er såååå fin! I dag har vi vært på en tre timer lang båttur rundt her i Grebbestad. Vi stoppet å fisket en liten stund, mamma fikk to små fisk, som v...

Regvær og saftis

Hey!I dag vil jeg ikke si at sommerværet er helt på min side. Jeg har bestemt meg for å ikke bruke bukse hele sommerferien og i dag merket jeg at det var et dumt veddemål å ha med meg selv. Regnjak...

Helgekonkurranse: Vinn parfymer

Det er helg igjen, og nok en gang har du muligheten til å vinne to parfymer fra Puma! Den grønne er for gutter, og den gule for jenter. Én person vinner begge to, og for å være med i trekningen må ...

Siste fra Instagram!

For de av dere som ikke følger oss på Instagram: Her er noe av det vi har postet i det siste! Kule Julia-notatbøker, Randis tøffe sykkelsmykke, Sunniva som lakker negler på Cody Simpson, Julia nr ...

Maler

Heisann! Jeg har ferie, jeg! Det er superdeilig. Det beste med ferie er at man får gjort så masse som man ellers ikke rekker, som å ordne i hagen, bruke god til på å lage middag, leke i timesvis u...

Sol, sommer og minner

Hei hei. Dette er min siste uke på kontoret før jeg skal ut i mammapermisjon. Rart! Pulten er ryddet, det meste er lært bort til Sunniva - og nå er det bare noen småting igjen som må på plass før ...

Dagens outfit x2!

Vi poserer så godt vi kan :) Nå er det lenge siden vi har vist frem noen antrekk her på bloggen. Idag får dere to stykker! Det er vanskelig å vite hva man skal ha på seg om dagen, synes jeg. For d...

Vinneren av neglelakker fra TL!

Hei jenter, Da har vi trukket vinneren av neglelakkene, og det bleMajasom skrev: Sommerfarger! Gjerne noe som matcher naturen om sommeren, som rosa, grønn, gul eller blå. Rosa som blomstene, grøn...

Beliebers!

Smask! Hihi, jeg er vel ikke den eneste som føler for å kysse litt på plakatene på veggen iblant? Hurra!! Igår ble det bekreftet: Justin Bieber kommer tilbake til Norge i april!! Denne gangen blir...

Sommerspesial + One Direction-spesial!

Oioioi, så mye morsomt som skjer i Julia-verdenen i sommer! Idag er Julias store sommerspesial i salg, med to blader i ett! Ikke bare selve sommerspesialen, men også en egen ONE DIRECTION-spesial, ...

Skogstur

Hey!Denne sommern har jeg veldig veldig VELDIG lite å gjøre. Så i dag sa jeg utrolig nok ja til å bli med Mia og hunden hennes Kito på tur i skogen. Jeg vil vel ikke kalle meg selv for et skikkelig...
Jenteredaksjonen

29, Oslo

Bli med bak kulissene til Norges største jenteblad; Julia! Her kan du følge jentene i redaksjonen fra dag til dag, og få et lite innblikk i hvem vi er og hva vi driver med. Sjekk også ut www.julia.no! Vil du kontakte oss, kan du sende en mail til julia@egmont.no (bladet) eller til juliaweb@egmont.no (nettsiden).